http://syamputra.fotopages.com

By: syam putra

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Thursday, 21-Jun-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Perkahwinan



selamat pengantin baru



tangan raja sehari



Sepayung Sekasih menyulam Cinta


Wednesday, 20-Jun-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Pentadbiran

Cik Din
Cik Adek
Cik Moks
salam.

ini gambar orang - orang penting kat OPis..

untuk orang library yang banyak berjasa..
sabar yer..
pasti syam akan shoot nanti..

ini percubaan pertama nie..
ini gambar
cik din, aweks kat depan tu (tak berkenalan pun) ngan cik moks

sudi sudikan..


ini model jeputan minggu nie..
Safarina



Wednesday, 20-Jun-2007 04:26 Email | Share | | Bookmark
Last untuk hari ini..

gambar bersama SRK..
2 dalam 1
aku ngan haziq
ok..
salamz...

sat g nak punch out
nak g DBP nak g mesyuarat pasal pertandingan Puisi..
aku dapat jemputan.. tapi malas nak kepoh kepoh lagi
tunggu menang baru aku bagitahu..
hehhehehe
tahun lepas Johan Zon kalahkan 19 pasukan lain..
dan Naib johan peringkat kebangsaan..

tahun nie.. mungkin saingan kat ABIm ngan ASWARA..
pasling sengit ASWARA la.. IPT seni yang paling hebat di Malaysia..

aku nak bersedia awal awal nie...

ok..
jumpa esok yer..

ada meeting ngan Boss esok.
dah 2 malam aku tido lewat..
kenapa yer?


Wednesday, 20-Jun-2007 04:11 Email | Share | | Bookmark
Edit Foto

Orang Lelaki
Boss
Wanita
amacam.. menarik tak?



p/s.. harap harap kak yam izinkan lah gambarnya di publise disini...


Wednesday, 20-Jun-2007 04:07 Email | Share | | Bookmark
nie ada lagi nie

Kak Rosni
Kak Kamisah
Cik Lan Umno
hah..

kak safarina oiii
harus... order tau..
hehhehehe


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net